کاربرد کامپیوتر 3

معرفی نرم افزار های حسابداری

کاربرد کامپیوتر 3

معرفی نرم افزار های حسابداری

  • ۰
  • ۰

نرم افزار پارمیس

نرم افزار پارمیس

کاربرد های نرم افزار حسابداری فروشگاهی در فروش بهتر محصولات

نرم افزار حسابداری استاندارد، باید قادر باشد تا تمامی امور حسابداری، بانک و چک، کالا و انبار، اشخاص، تولید و امانی و ... را با رعایت اصول حسابداری و مطابق با قوانین مالیاتی برای کاربران به صورت مکانیزه انجام دهد و گزارشات مورد نیاز کاربران را تولید کند. از ویژگی های کلی یک نرم افزار حسابداری استاندارد که در مدیریت بهتر فروش می تواند به صاحبان مشاغل کمک می کند موارد زیر است:

وارد کردن اطلاعات فاکتور و چاپ همزمان آن بر روی کاغذ 
بروز رسانی بصورت خودکار حساب مشتری ها در دفاتر حسابداری
مدیریت چک های پرداختنی و دریافتنی بانک و مشتریان
بروزرسانی خودکار حساب های معین، تفضیلی و کل
 گزارش حساب  سود و زیان ترازنامه
گزارشات تجزیه و تحلیل میزان فروش در بازه های زمانی مختلف


مزایا استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای پرسنل یک فروشگاه

به تمامی موارد بیان شده می توان گفت که استفاده از نرم افزار حسابداری در مشاغل کوچک و متوسط و به خصوص فروشگاه های مختلف، در واقع یک بُرد واقعی برای مدیریت فروش بهتر آن کسب و کار محسوب می شود. موضوع دیگری که می توان در تصدیق این ادعا به آن اشاره کرد؛ مزیت استفاده از برنامه حسابداری برای پرسنل می باشد. با امکاناتی که یک برنامه حسابداری در اختیار کسب و کارها قرار می دهد، می تواند مزایایی را برای پرسنل و در نتیجه بهبود وضعیت فروش و کسب و کار به وجود آورد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•تسریع در محاسبات: 

وجود یک نرم افزار حسابداری می تواند انجام محاسبات را تسریع ببخشد. لذا پرسنل بخش فروش، یا صندوقدار یک فروشگاه میتواند با سرعت بیشتری هزینه ها را محاسبه نماید و به مشتریان بیشتری در طول روز خدمات رسانی نماید.              

 دقت در انجام محاسبات: 

نرم افزار حسابداری علاوه بر سرعتی که در محاسبات حسابداری دارد، قادر است تا بدون خطا و اشتباه در محاسبه هزینه ها، این اعداد و ارقام را برای صندوقدار تولید کند.

•بروز رسانی اطلاعات: 

سوابق حسابداری بطور خودکار به روز رسانی و بنابراین مانده حساب ها ( به عنوان مثال حساب مشتری ها )  به طور خودکار بروز میباشد.

بهروری: 

در سیستم های کامپیوتری کاربران میتوانند حدکثر استفاده را از زمان منابع در دسترس را داشته باشند.

صرفه جویی در هزینه ها:

برنامه های حسابداری کامپیوتری که باعث کاهش زمان کارهای خواسته شده از کارکنان می باشند در نتیجه باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.


توانایی مبادله ارزهای  مختلف:  

 بسیاری از نرم افزار های حسابداری  به حسابداران اجازه میدهند تا به راحتی کالاهای خود را با ارز های موجود در بازار  محاسبه  کنند.

معایب نرم افزار:

-امکان اجرای تحت شبکه ندارد .
-منیت پایینی دارد.
-سطح دسترسی پایینی دارد.

•امکانا ت نرم افزار

 1.این نسخه دارای امکانات خوبی جهت، ثبت عملیات "خرید و فروش"، "انبار"، "بانک و چک" و "حسابداری" است. امکانات این نسخه با در نظر گرفتن نیازهای یک کسب و کار کوچک و یا نیازهای مالی یک خانواده طراحی شده و با هدف افزایش سهولت برای کاربران بسیار مبتدی، امکانات کامل تر در این نسخه غیر فعال است.

 2.اگر کسب و کار بسیار ساده ای مثل یک مغازه تک فروشی با گردش مالی پایین دارید ویا توان سرمایه گذاری بیشتر برای بهره مندی از توانایی های کامل تر نرم افزار را ندارید، توصیه ما به شما همین نسخه پایه است.

 3.نسخه پایه می تواند پله ای برای شروع باشد. اصلا نگران آینده نباشید، شما با خرید هر کدام از نسخه های نرم افزار حسابداری پارمیس به هر حال وارد خانواده بزرگ پارمیس خواهید شد و در صورت نیاز می توانید نرم افزار خود را ارتقا داده و از امکانات کامل تر دیگر نسخه ها بهره مند شوید.

تعریف کلی :

نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، یکی از سری محصولات شرکت فناوری اطلاعات پارمیس است؛ که به منظور سهولت در امر حسابداری، به صورت هوشمند برای نیاز اصناف، فروشگاه ها، شرکت های خدماتی و تولیدی کوچک و متوسط تولید شده است. با کمک نرم افزار حسابداری پارمیس پلاس، می توانید از امکانات پیشرفته این نرم افزار در جهت صدور انواع فیش و فاکتور، ثبت خدمات، کالاها و محصولات، انواع گزارشگیری ها، محاسبه انواع صورتحساب ها، حواله ها، امور مرتبط با بانک، چک، وام و اقساط، تولید، امانی، انبار، بررسی دوره های مالی و امکانات اختصاصی پارمیس از جمله ماژول پیامک و تماس بهره مند شوید.



  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • علی حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی